WeldingWeb - Welding Community for pros and enthusiasts banner
1,441 - 1,460 of 3,166 Posts
:dizzy: Ik ben blij dat ik niet in de buurt van "Bear Lake" woon. Wow!
Geen grapje! Wow, het lezen van die "build" thread maakt me verdrietig, vooral als ik alle "Nice fabrication skills bro!" reacties zie die hij kreeg. Ze hebben geen idee, net als op Pirate4x4.. De lassen zien er overal twijfelachtig uit, maar de tandheugel, stuurstang, transmissie dwarsbalk, trekhaak, panhard mounts en achterste remklauw mounts zijn vooral zorgwekkend.

Het ergste van alles is dat het de auto van iemand anders is die wordt vernietigd en hij rekent hier goed geld voor. Blijkbaar is ze een weduwe van in de 60.. Dit project heeft rampen overal geschreven en iemand gaat ernstig gewond raken. Mijn god. :dizzy:

Beste citaat van de bouwer in de hele thread:

"Je **** duidelijk niet lezen. Ik heb al uitgelegd hoe ik de BS over lelijke lassen die zwakke lassen zijn zat ben. Ik heb de mijne laten testen, er is er geen een ooit mislukt. Wanneer je 2 stukken aan elkaar last en ze in de tester vastklemt en hij probeert je las uit elkaar te trekken, is het een pass als de fout niet de las is, zelfs niet de warmte-beĂŻnvloede zone. Verder, als je een las slijpt, lelijk of niet, en je **** de originele naad waar de 2 originele stukken elkaar ontmoetten voor het lassen nooit vinden, dan weet je dat het goed was. Booglassen is inherent lelijk, net zoals TIG inherent mooi is. Kan niet worden ontsnapt.
Verder is er geen risico op lasfouten op straalradials, de banden zullen loslaten voordat er iets anders gebeurt. Dus stfu en blijf verdomme uit mijn thread, aangezien je niets nuttigs te melden hebt, anders laat ik de moderators zien wat je post. Je moet verdomme volwassen worden en een echte man zijn.
Je bent gewoon jaloers dat je niet zoals ik **** bouwen en je voortgang niet zo **** laten verlopen als ik. Dat je zo'n kinderachtige eikel bent, is de reden waarom ik ben gestopt met je te helpen met je threads hier en op thirdgen.org. Je hebt duidelijk geen wederkerige hoffelijkheid.
Iedereen die de voltooiing van deze auto wil zien, vertel oilpan alsjeblieft hoe laat het is."

**** u me helpen met mijn maxstar? Ik wil graag meer weten over het onderdeel tussen twee witte draden in pcb CS12 en CS13. Het is een rood keramisch onderdeel, het is ontploft in mijn machine. Ik heb gelezen wat je over deze maxstar hebt geschreven. Echt, help me!
Je zit in de verkeerde draad, hier lachen we om dwazen. :jester::waving:

De ATV van een klant rolde vandaag de werkplaats binnen om een ​​eenvoudige trekhaak te installeren. Bekijk dit geweldige kunstwerk. Ze liet het onderdeel twee keer lassen. Ze gebruikt de 2001 Yamaha Kodiak voor paardenverzorging en grondonderhoud op een boerderij. Zwaar werk met het trekken van een aanhanger van 800 pond in heuvelachtig terrein. Ik heb haar laten weten dat de juiste opstelling een nieuwe OEM-trekhaak en kogelkoppeling omvat.

Je **** op de afbeeldingen zien dat de originele OEM-trekhaak is afgebroken door overmatige rotatie/translatiebeweging. De zwarte 2" x 2" x 1/4" HSS lag in de werkplaats van mijn las- en fabricagetafel (2013). Hoewel het leuk zou zijn geweest om een ​​stuk voor de ATV te maken, heb ik besloten dat ze de OEM-trekhaak voor $50 op eBay moest kopen. Veel goedkoper voor haar dan dat ik het onderdeel zou fabriceren.

Makkelijke dag. 2 uur reparatie bestaande uit mechanische bevestigingsmiddelen (3/8-16). Ik heb zowel de 1952 Delta Homecraft boorpers met spiraalboren als de Hougen Slugger Holemaker II met een CopperHead 20x50 ringfrees gebruikt. Blij dat ze enthousiast was over het reparatiewerk. De reis gaat verder. :cool:

Attachments

should be fun to back-up too :D
Dat was ook mijn gedachte, maar het is waarschijnlijk net als de 4-wielwagen die we hebben, waarbij de voorwielen sturen om krappere bochten te nemen, je leert er gewoon mee omgaan en komt niet in een hoek terecht, tenzij je van plan bent de aanhanger met de hand te verplaatsen. Dat hoef je maar een of twee keer te doen en dan denk je eerst na.

@ DSW - raak, bro. Simpel. Vergelijkbaar met het trekken/duwen van een persoonlijk waterscooter via een Jeep....alleen met veel wrijving. Heb het meegemaakt, vaak. Korte aanhangers zijn een beetje lastig om achteruit te rijden. FWIW, ze zet de aanhanger niet achteruit met de ATV. Nooit. Langzaam en soepel. Simpel. Is geen hogere wiskunde of hersenwetenschap { <-- opzettelijke tegenstelling }. :cool:

Hier is een erg schetsmatige manier om een 220-lasser aan een generator-pigtail te maken.

http://youtu.be/X2Zy66Ckk58

A) knip de draden korter zodat de trekontlasting van de stekker zijn werk kan doen
B) plaats de contactdoos in een doos
C) als je in de video herhaaldelijk toegeeft dat je niet wist waar de draden naartoe gingen en maar gokte, zou je geen how-to video moeten maken!

Ik kon het 4 minuten volhouden voordat ik op de knop "haal me hier weg" moest drukken. Nou ja, 3:57, maar dicht genoeg bij 4 om het zo te noemen. :)

Ik kon het 4 minuten volhouden voordat ik op de "get me outta here" knop moest drukken. Nou ja, 3:57 maar dicht genoeg bij 4 om het zo te noemen. :)
Ik zal eerlijk zijn, ik heb het hele ding bekeken en dacht: "Het moet op een gegeven moment beter worden." Ik zat ernaast, het werd erger.:eek:

AFTER ::

Laatste laag zwarte verf aangebracht op HSS....niet getoond in afbeeldingen.
Waarom niet aan weerszijden van de trekhaakpen een paar stempels vastbouten om de aanhangerkoppeling in lijn te houden met de aanhangertong? Of, aangezien dit een lasforum is... misschien iets vastlassen?

1,441 - 1,460 of 3,166 Posts