nieuw hier en wilde alleen iets vragen (als dit niet het juiste forum is, laat het me weten), wat zou beter zijn om dit gat te vullen? flux of stick ik weet niet hoe dik het metaal is, ik ben voornamelijk gewoon nieuwsgierig wat te doen
ik heb eromheen geprikt en geproefd en niets anders gaf mee en je hebt gelijk - ik ben geen lasser, maar ik wil het wel leren...Het lijkt erop dat dat gat door roest is veroorzaakt. Dat zal niet zo eenvoudig zijn. Je moet beginnen met het beoordelen van de integriteit van de rest daarvan.Tenzij je al een geweldige lasser bent, zal dat een zware taak zijn. En laten we eerlijk zijn, als je een geweldige lasser was, zou je al weten hoe je dat het beste **** aanpakken.
ja, heb er ook naar gekeken, heb er wat flinke steken en dergelijke met een schroevendraaier gegeven en niets gaf mee, het schilfert er gewoon omheenNiet er alleen maar aan prikken. Geef het een paar flinke klappen met een drevelhamer of een bolkophamer. Zoals vermeld... het werd veroorzaakt door roest en is waarschijnlijk veel erger dan het lijkt. Plaats nog een foto die een groter gebied toont, zodat we de context beter begrijpen.
Dit plekje lijkt een prima doelwit voor de bovengenoemde flinke klappen
View attachment 1818790
Je **** beide gebruiken, maar maak het schoon voordat je gaat lassen.Nieuw hier en wilde alleen iets vragen (als dit niet het juiste forum is, laat het me weten), wat zou beter zijn om dit gat op te vullen? flux of stick ik weet niet hoe dik het metaal is, ik ben vooral benieuwd wat te doen
View attachment 1818789
Is de een beter dan de ander hiervoor?Je ofwel één, maar om schoon te maken voor het lassen
Dave
Het is al een tijdje weer in elkaar gezet, ik heb die veren ongeveer 2 jaar geleden gedaan, toen was het gat klein, maar dat kwam omdat A. ik het niet had opgemerkt en B. ik er niet aan had gezeten om het groter te maken, het feit dat het nu zo groot is, komt doordat ik erin heb geprikt (ik gebruik 'geprikt' hier als algemene term).Die veer ziet er schoon en vrij nieuw uit, de bussen zien er schoon uit, waarom heb je het niet gerepareerd voordat je alles weer in elkaar hebt gezet?